


Istraživanje tržišta obuhvaća sustavno planiranje, praćenje, prikupljanje, analizu i izvještavanje o rezultatima koji su relevantni za određene situacije na tržištu, s kojima se organizacije i tvrtke svakodnevno suočavaju.
Bez ozbiljnih istraživanja nema ozbiljnih rezultata ili unapređenja uspješnosti poslovanja. Bilo da se radi o ispitivanju potencijala tržišta za novi proizvod ili provjeri dosadašnjih rezultata rada, izuzetno je važno imati stručne suradnike koji će kroz kvalitetno istraživanje i analitički pristup doći do rezultata koji su ključni, a koji su do tog trenutka mogli biti izvan vašeg vidokruga.
Jaka konkurencija i česte turbulencije na tržištu samo su neki od razloga zbog kojih treba fokusirati se na ljude i agenciju koja može ponuditi konkretna rješenja i učiniti da vaše poslovanje bude proaktivno.
Ovisno o faktorima poput vrste podataka koje želite prikupiti, veličine uzorka koja treba biti uključena ili ciljne skupine koju želite ispitati, provodimo jedan od sljedećih tipova istraživanja:
Generalna istraživanja tržišta
Istraživanje pozicioniranja brenda
Istraživanje zadovoljstva korisnika
Istraživanje zadovoljstva zaposlenika
„360° pregled - za pojedince i tvrtke”