ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA I JAVNOG MIŠLJENJA

ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA I ISPITIVANJE JAVNOG MIŠLJENJA – DONESITE PRAVU ODLUKU U PRAVO VRIJEME

Istraživanje tržišta obuhvaća sustavno planiranje, praćenje, prikupljanje, analizu i izvještavanje o rezultatima koji su relevantni za određene situacije na tržištu, s kojima se organizacije i tvrtke svakodnevno suočavaju.

ZAŠTO RADITI ISPITIVANJE?

Bez ozbiljnih istraživanja nema ozbiljnih rezultata ili unapređenja uspješnosti poslovanja. Bilo da se radi o ispitivanju potencijala tržišta za novi proizvod ili provjeri dosadašnjih rezultata rada, izuzetno je važno imati stručne suradnike koji će kroz kvalitetno istraživanje i analitički pristup doći do rezultata koji su ključni, a koji su do tog trenutka mogli biti izvan vašeg vidokruga.

Jaka konkurencija i česte turbulencije na tržištu samo su neki od razloga zbog kojih treba fokusirati se na ljude i agenciju koja može ponuditi konkretna rješenja i učiniti da vaše poslovanje bude proaktivno.

TIPOVI ISPITIVANJA KOJE PROVODIMO

Ovisno o faktorima poput vrste podataka koje želite prikupiti, veličine uzorka koja treba biti uključena ili ciljne skupine koju želite ispitati, provodimo jedan od sljedećih tipova istraživanja:

Generalna istraživanja tržišta

Istraživanje pozicioniranja brenda

Istraživanje zadovoljstva korisnika

Istraživanje zadovoljstva zaposlenika

„360° pregled - za pojedince i tvrtke”