Broj ljudi do kojih se može doći putem Facebook oglasa iznosi 1,9 milijuna.
Prosječan korisnik mjesečno klikne na 11 oglasa na Facebooku.
Broj ljudi do kojih se može doći putem Instagram oglasa iznosi 1,6 milijuna.
Broj ljudi do kojih se može doći putem LinkedIn oglasa iznosi 1,2 milijuna.
Društvene mreže postale su svakodnevica u životima svih nas. Već odavno ne služe samo za praćenje prijatelja i zanimljivosti, već donose ogroman novac i benefite svima koji ih razumiju i znaju kako komunicirati sa svojom ciljanom skupinom.
Osim velikih kompanija, društvene mreže su izuzetno moćne i za male biznise i one u fazi razvoja, jer s dobrom strategijom, konstantnim praćenjem trendova i kvalitetnim nastupom, može se konkurirati gotovo svima.
Što se tiče cijene, one su najpovoljnije sredstvo za oglašavanje s uvjerljivo najmoćnijim alatima za ciljanje određene ciljne skupine.
Društvene mreže dinamično se razvijaju u svim smjerovima. Ono što danas funkcionira ne znači da će sutra davati iste rezultate. Biti u korak s najnovijim trendovima razlikuje profesionalce od amatera, a s obzirom na mogućnosti koje socijalne platforme nude, pogubno je ovaj segment prepustiti nekome tko nije svakodnevno 100% posvećen ovom području.
Dobra ideja i njena realizacija dvije su faze koje su podjednako važne. Kada razmišljamo o ideji, uvijek radimo u timu kako bismo bolje sagledali sve aspekte. Za realizaciju su zaduženi dizajneri s višegodišnjim iskustvom koji će prilagoditi zamisao ciljnoj skupini na određenoj platformi.
Naša poslovna filozofija temelji se na želji za dugoročnom suradnjom i zajedničkim rastom s našim klijentima. Uz iskustvo u velikom broju realiziranih projekata i više od 45.000 € potrošenih na promocije na društvenim mrežama, posvećenost poslu iznimno je važna i pružamo je bezrezervno. Svjesni smo da posao ne smije trpjeti posljedice, stoga smo uvijek tu za naše klijente, koje prvenstveno gledamo kao poslovne partnere.