TREBAJU LI VAM DRUŠTVENE MREŽE?

Na ovo pitanje odgovor možete pronaći upravo na društvenim mrežama. Ako primijetite da je vaša konkurencija već prisutna, svaki dan vaše odsutnosti predstavlja prednost za njih. Ako ih ne vidite, svaki dan je prilika da, kao prvi, privučete nove korisnike svojih usluga ili kupce.

Digitalni marketing

NISTE SIGURNI TREBAJU LI VAM DRUŠTVENE MREŽE?

Prema istraživanjima, prosječna osoba svakodnevno provede 145 minuta pregledavajući neke od najpopularnijih društvenih mreža (Instagram, Facebook, LinkedIn), razgledavajući sadržaj koji odgovara njezinim interesima i tražeći način komunikacije kroz lajkanje, dijeljenje ili komentiranje.

STATISTIKA U Hrvatskoj JE SLJEDEĆA:

Broj ljudi do kojih se može doći putem Facebook oglasa iznosi 1,9 milijuna.

Prosječan korisnik mjesečno klikne na 11 oglasa na Facebooku.

Broj ljudi do kojih se može doći putem Instagram oglasa iznosi 1,6 milijuna.

Broj ljudi do kojih se može doći putem LinkedIn oglasa iznosi 1,2 milijuna.

DRUŠTVENE MREŽE SU MOĆAN I PROFITABILAN ALAT AKO SE PRAVILNO KORISTE

Društvene mreže postale su svakodnevica u životima svih nas. Već odavno ne služe samo za praćenje prijatelja i zanimljivosti, već donose ogroman novac i benefite svima koji ih razumiju i znaju kako komunicirati sa svojom ciljanom skupinom.

Osim velikih kompanija, društvene mreže su izuzetno moćne i za male biznise i one u fazi razvoja, jer s dobrom strategijom, konstantnim praćenjem trendova i kvalitetnim nastupom, može se konkurirati gotovo svima.

Što se tiče cijene, one su najpovoljnije sredstvo za oglašavanje s uvjerljivo najmoćnijim alatima za ciljanje određene ciljne skupine.

KAKO VAM MOŽEMO POMOĆI:

Konstantno praćenje trendova

Društvene mreže dinamično se razvijaju u svim smjerovima. Ono što danas funkcionira ne znači da će sutra davati iste rezultate. Biti u korak s najnovijim trendovima razlikuje profesionalce od amatera, a s obzirom na mogućnosti koje socijalne platforme nude, pogubno je ovaj segment prepustiti nekome tko nije svakodnevno 100% posvećen ovom području.

Kreativnost

Dobra ideja i njena realizacija dvije su faze koje su podjednako važne. Kada razmišljamo o ideji, uvijek radimo u timu kako bismo bolje sagledali sve aspekte. Za realizaciju su zaduženi dizajneri s višegodišnjim iskustvom koji će prilagoditi zamisao ciljnoj skupini na određenoj platformi.

Iskustvo i posvećen rad

Naša poslovna filozofija temelji se na želji za dugoročnom suradnjom i zajedničkim rastom s našim klijentima. Uz iskustvo u velikom broju realiziranih projekata i više od 45.000 € potrošenih na promocije na društvenim mrežama, posvećenost poslu iznimno je važna i pružamo je bezrezervno. Svjesni smo da posao ne smije trpjeti posljedice, stoga smo uvijek tu za naše klijente, koje prvenstveno gledamo kao poslovne partnere.